Eshgh (jast for you)

Eshgh (jast for you)

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 2920
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




 

کاش ميشد پرنده بوديم توي دست آسمون تا براي هم مي ساختيم از پَرامون آشيون

 من براي تو ميساختم سقفي از بال و پرم تو ميزاشتي عاشقونه پرت رو زير سرم

واي نگو این فقط یه خوابه اگه پرنده بوديم تو رو با خودم مي بردم وقتي با تو مي پريدم آسمون كم مياورد،

نميذاشتم شوق پرواز تو دلامون بره از ياد، تو رو با خودم ميبردم جايي كه نباشه صيّاد تو فقط بايد بموني اي پناهِ آخر من تا كه پرپر نشه بي تو، همه ي بال و پر من نگو اين فقط يه خوابه

، من و تو پرنده نيستيم وقتي همديگرو داريم ،اما ما ميتونيم از محبّت با هم، آسمون بسازيم حتي با دستاي خالي با هم آشيون بسازيم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Faranak تاريخ: یک شنبه 7 / 7 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
خوش اووووووومدیت نظر ندی خدا لهت کنه فداتون

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to faranak000.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com